Op 24 juli lanceren wij het nieuwste sociale medium met alleen maar positieve berichten: Carlosmomentjes! En om dat te vieren organiseren wij op die dag Hét online evenement over positiviteit en geluk

Voor dit webinar hebben we een paar super sprekers op het gebied van positiviteit en geluk uitgenodigd om hun beste tips over positiviteit en geluk met jullie te delen. We hebben voor onze volgers een beperkt aantal vrijkaarten beschikbaar. Dus, wil jij bij dit online evenement zijn? Reserveer dan snel je plaatsen.

Ruimte voor naam

Ik garandeer je dat je, na deze tips en verhalen, super positief uit dit webinar komt. En dat positieve gevoel, dat geluk, wil je natuurlijk vasthouden. Daar hebben we iets voor.

Aan het eind van het webinar krijg jij als eerst toegang tot hét platform met alleen maar positieve berichten: Carlosmomentjes. Carlosmomentjes is een platform waar jij dagelijks nieuwe, positieve inspiratie kunt opdoen die bijdraagt aan jouw geluk en dat van anderen.

Wil jij niets van dit alles missen? Blok dan 24 juli van 15:30 tot ongeveer 17:00 je agenda en reserveer je vrijkaart!