Hier vind je een overzicht van de veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons via info@carlosmomentjes.nl en we nemen contact met je op!

Over de 5 Dagen Carlosmomentjes Challenge

Vijf dagen lang krijg je een korte inspiratiemail van Jaap in je mailbox. Hij daagt je uit om jouw Carlosmomentjes meer te zien, ervan te genieten en ze te delen. Een vriendelijk gebaar, een luisterend oor of een helpende hand kunnen op de juiste moment een groot verschil maken.

Met de Challenge begin je ontspannen aan de dag met een vrolijk bericht. En dat levert voor de rest van de dag meer focus op alle positieve dingen. Doe je de Challenge samen, dan leer je ondertussen je collega’s, vrienden of familieleden ook nog eens op een heel andere manier kennen.

Dat bepaal je zelf! 🙂  We hebben gekozen voor zo min mogelijk barrières, onze droom is immers om iedereen kennis te laten maken met de Carlosmomentjes.
Het is vooral belangrijk dat de challenge voor jou van waarde is en we geloven zó in het product dat we je de mogelijkheid geven zelf te bepalen wat de challenge voor jou waard is geweest en dus wat, en of, je hiervoor betaalt.

Alle opbrengsten van de 5 Dagen Challenge gaan, net als donaties, rechtstreeks naar de stichting.

Goed nieuws: iedereen heeft Carlosmomentjes! 🙂  Het hoeft niet groot te zijn, sterker nog: vaak vinden we het zelf te klein/ niet waardevol genoeg, maar het zijn juist de kleine dingen die het verschil maken! Het gaat erom welke kleine dingen op een dag jou een glimlach bezorgen 🙂
We horen graag jouw vraag of feedback, dit kun je het beste met ons delen via info@carlosmomentjes.nl.

Op de eerste plaats vul je de momentjes in voor jezelf. Onderzoek heeft aangetoond dat het dan beter beklijft, het momentje wordt nog echter voor je. Op deze wijze kun je de momentjes ook gratis herbeleven. Er nogmaals van genieten dus. 🙂

Natuurlijk waarderen we de momentjes ontzettend en gaan we er respectvol mee om. Er is bij elk momentje de optie aan te vinken ‘dit momentje hou ik liever privé’. Wij lezen dan niet mee en deze berichtjes blijven alleen voor jou beschikbaar. De overige momenten worden gedeeld op ons platform en daarbuiten. Dit is dan altijd alleen onder vermelding van je voornaam, maar verder anoniem. Mooie momenten verdienen een podium en het mooie bij-effect is dat je hiermee ook anderen kan inspireren.

Over de Carlosmomentjes Stichting

De Carlosmomentjes Stichting heeft als doel jou verder te helpen met jouw Carlosmomentjes en het gedachtegoed bij een zo breed mogelijk publiek bekend te maken. Wanneer jij vanuit jouw eigen passie het verschil maakt, dan doe je wat je zelf het liefste doet en maak je daar tegelijk een ander blij mee.

De Carlosmomentjes Stichting is een los platform, waarbij iedereen kan aansluiten door iets te doen wat voor jou zelf klein is, maar dat wel een groot effect heeft. Daarmee wordt ‘Carlosmomentje’ niet alleen een nieuw woord, maar een echt begrip (inclusief een vermelding in de Dikke van Dale). Het einddoel is iedereen ter wereld een Carlosmomentje te laten ervaren.

Alle opbrengsten en financiële donaties gaan rechtstreeks naar de stichting. Het bestuur ontvangt geen salaris of winstuitkering en kan ook niet worden ingehuurd door de stichting, zodat al het geld altijd ten bate komt van het verder verspreiden van de Carlosmomentjes.

Financiële donaties zijn welkom op NL26 RABO 0326 6681 36 ten name van Stichting Carlosmomentjes. Donaties komen 100% ten bate van de verdere verspreiding van het Carlosmomentje.

Gaaf dat je ons wilt helpen het Carlosmomentje verder te verspreiden! Er zijn zoveel manieren om de Carlosmomentjes uit te dragen. Hoe kun jij met jouw netwerk en unieke talenten de Carlosmomentjes verder verspreiden, zodat jij daar ook blij van wordt? Zo is er iemand met een transportbedrijf die achterop zijn vrachtwagens reclame maakt voor de Carlosmomentjes. En een leerling van de middelbare school hield een presentatie over de Carlosmomentjes via een boekverslag.

De mogelijkheden zijn eindeloos, kijk maar eens op deze pagina! 🙂

Technische vragen

Je gebruikersnaam is altijd je e-mailadres 🙂 Daarmee moet het dus lukken!

Geen punt! Klik rechtsonder in het inlogvenster op ‘wachtwoord vergeten’ en je ontvangt binnen enkele ogenblikken een nieuw wachtwoord waarmee je kunt inloggen.

Heel fijn als je ons dit laat weten, we houden de site nauwlettend in de gaten, maar natuurlijk zien wij niet altijd alles. Gaat er technisch iets niet helemaal goed of heb je een technische vraag? Mail dan naar Bram, via bram@carlosmomentjes.nl.

Heb je ook al in je spam-, of reclamemap gekeken? Soms worden mailtjes daar afgeleverd in plaats van in de inbox.
Dit kun je oplossen door info@carlosmomentjes.nl toe te voegen aan je adresboek. Mocht dit het probleem niet oplossen, of de mailtjes bevinden zich ook niet in een andere map, stuur ons dan even een berichtje via datzelfde e-mailadres en we lossen het z.s.m. voor je op!